15 Nisan 2013

El işi Mickey’ler hayat kurtaracak!..

Cemiyet hayatının ünlü isimleri, ‘Mickey’in Hayal Gücü Atölyesi’ adlı sosyal sorumluluk projesi kapsamında, çeşitli malzemelerle Mickey karakterleri tasarladılar.


100’den fazla özel tasarım satılmasından elde edilecek gelir, hayati tehlike taşıyan bir hastalıkla mücadele eden çocukların dileklerini gerçekleştirmek üzere harcanacak. Mickey Mouse, Forum İstanbul, Disney Türkiye ve Bir Dilek Tut Derneği, Make-A-Wish® Türkiye işbirliğiyle gerçekleşen projede birçok ünlü isim eğlenceli kişiliklere büründü. Four Seasons Bosphorus Otel’deki davette ürünleri beğeniye sunulan projeye emek veren isimler STAR Gazetesi’ne görüşlerini bildirdiler...

-Rüştü Reçber: Bir Dilek Derneği’nin Türkiye yüzüyüm. Eşim ve ben hayatı tehlike içeren hastalıklarla savaşan insanlara mutluluk verebilmek morallerini yüksek tutmak istiyoruz.

-Işıl Reçber: Eşim bana bu proje için teklif getirdiğinde hemen gönüllü oldum. İşin içinde hasta çocuklar olunca akan sular durur bizim için.

-Feryal Gülman: Ben tasarım yapamadım ama satın almak için geldim.

-Büşra Pekin: Ben de havuçlarla bir Mickey yaptım, pek güzel oldu.

Buket Kahraman/Star

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder