25 Nisan 2013

Lerzan Mutlu: Rakiplerim artık yaşlandı..

Şarkıcı Lerzan Mutlu'dan müzik dünyasının ünlü isimlerine gönderme: "Sanatçıları bir önceki nesille karşılaştırmayı seviyorlar ama benim rakiplerim artık yaşlandı..."


'Oyuncu' nasıl bir single oldu?
'Kibrit' isimli single'ımdan bir yıl sonra 'Oyuncu'yu çıkardım. Artık şarkı sözü yazıyorum ve 'Oyuncu' da yazdığım ikinci şarkı. Ben Galatasaraylı'yım; aslında bu şarkıyı da Galatasaray için yapmıştım. Parçayı Demet Akalın'ın okuması gündeme gelmişti ama sonra ben okudum.
'Oyuncu', sözleri itibariyle erkeklere hitaben yazılmış gibi duruyor...
Giden bir sevgili ve onun yaptığı yanlışlara yazılan bir şarkı bu... Bazı erkekler aslında yanlışı kendilerine yapıyor. Onlara hitaben yazdım şarkıyı...

KİMLİĞİME İHANET ETTİM

Konservatuvardan çıkan bir şarkıcısınız ama sizi magazinsel yönünüzle tanıyoruz...

Aslında ben de bu yönde bir ikilem yaşıyorum. Hem konservatuvarlıyım, hem de şarkıcılığımdan çok magazinsel yönüm ve televizyonculuğumla ön plana çıktım. Aslında konservatuvarlı kimliğime 11 yıldır haksızlık ediyorum. Bu konuda kendimi hatalı buluyorum. Bizim okula her yıl 80 kişi alıyorlar. Çok önemli hocaların önünde sınav veriyorsunuz. Şarkıcı Lerzan Mutlu'dan çok, sunucu Lerzan Mutlu olarak akıllarda yer etmiş olmak; bu kimliğime ihanet etmek gibi geliyor bana. Zaman zaman geri çekilmeme de neden oldu bu.

O yüzden mi televizyon programınıza ara verdiniz?
Evet, ara verdim. Artık ilk çıktığım günlerdeki gibi her şeyin üstüne atlamamayı öğrendim. Seçici olmazsan, geçici olursun! En son yaptığım televizyon programında, reyting kaygısı yüzünden birilerinin canını acıtmadım. Daha olgunlukla ve tecrübe ile kararlarımı veriyorum artık.

Evlilik fobiniz mi var?

Hayır, ben sadece aradığımı bulamadım. Evlenmiş olmak için evlenilmez. Ben daha çocuğumun babasını bulamadım; o yüzden de evlenmedim. Bir gün inandığım biri olursa, tabii ki evlenirim. Evlilik çok özel bir şey.

Peki rakiplerinizi takip ediyor musunuz?
Maalesef ilk çıktığım günden beri birileriyle mukayese ediliyorum. Kimse kimsenin rakibi değil; siz kafanızda kendinize bir rakip yaratıyorsunuz. Ona bileniyorsunuz, kızıyorsunuz... Bu camiada herkesin ayrı bir kulvarı olduğuna inanıyorum. Basın, sanatçıları bir önceki nesille mukayese etmeyi seviyor. Benim rakiplerim çok yaşlandı artık... Benim şu anda kendi jenarasyonumda rakibim olarak değil de, arkadaş olarak gördüğüm insanlar var yalnızca...

Sanat dünyasından kimlerle görüşürsünüz?
Armağan Çağlayan ve Ebru Gündeş... Onlar benim canım. Zaman zaman Ebru'nun organize ettiği gecelerde buluşuyoruz. Bazen Yıldız Tilbe de katılıyor bize. Çok şeker insanlar... Özellikle Ebru Gündeş'in yeri bende çok başka.

ALİŞAN HIRSI YÜZÜNDEN ARKADAŞLARINI KAYBETTİ

Demet Akalın ile aranız, eşi Okan Kurt'un ismini eski eşiyle karıştırdığınız için mi açıldı?
Demet'i çok severim; içi dışı birdir. O dönem sahnede bir yanlış anlaşılma oldu. İnsan çocuklarının isimlerini bile karıştırıyor. Beni izlemeye gelmiş birine asla yanlış yapmam. Ben özürümü diledim. Onun da pot kırdığı dönemler olmuştur. Demet'le aramda bir kırgınlık yok.
 Peki Alişan ile küslüğünüz devam ediyor mu?
Halen küsüz. Alişan'ın garip hırsları var ve bence birçok arkadaşını da bu yüzden kaybetti. Alişan benim okuldan 16 senelik arkadaşımdır. Alişan, hırslarına yeniliyor.

BİKİNİLİ KARELERİM HARİÇ UTANACAK BİR ŞEYİM YOK


Rakiplerinizin arasında kendinizi nerede görüyorsunuz?
Piyasada o kadar çok insan var ki her şeyin üstüne atlayan... O hırsları, görmemişlikleri; alt yapılarının sağlam olmayışına bağlıyorum ben. Bir insan para ve güç için kişiliğinden ödün vermemeli. Fakat bazıları hırsları için her şeyi yapabiliyor. Herkesin kendi tercihidir ama ben böyle biri olmadım hiç. Aşırı hırslı insanların, eksikliklerini kapatmak için her şeye eyvallah dediğine inanıyorum. İnsanın bir duruşu, siyah-beyazları ve evet-hayırları olmalı. Yanlış bir şey yaparsanız; zirvede bile olsanız hatalarınız size doğrultulmuş bir silah olarak ortaya çıkar.

Hayatınızda pişmanlık duyduğunuz bir şey var mı hiç?

Google'a adımı yazdığımda çıkan bikinili görüntülerim hariç utanacağım hiçbir şeyim yok. Ailemde de herkes bir kere evlenmiştir. Evliliği bile gündem yaratmak için, stateji olarak kullananlar var. Mühim olan adam gibi bir evlilik yapmak ve sürdürebilmek. Artık insanlar, hırsları yüzünden evliliklere bile proje gözüyle bakıyor. Ben herkes gibi evlenip, ayrılıp gazete haberi yaptırmıyorum. Bu tip şeylere ihtiyaç duymuyorum.

ÖZLEM AVCI /SABAH İNTERNET SİTESİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder