25 Nisan 2013

İbrahim Tatlıses'i Allah'a havale ediyorum!..

Albümde sanat müziğinin sevilen şarkılarını seslendiren Yaşar, "Türk müziğinin ölmez olduğunu düşünüyorum. Kendime yakıştırıyorum bu şarkıları. Sahnede de okuyorum. Albümde de olsun istedik" dedi.


Hayatında birisinin olduğunu ve ileride evlenmek istediğini ifade eden Ebru Yaşar, "Son dönemlerde çocuk isteğim var. Son kullanma tarihim geçmeden çocuk sahibi olmak istiyorum. Abimin esprisi bu" diye konuştu.
Popstar jürisinde Serdar Ortaç'ı eleştiren Ebru Yaşar, "Bülent Ersoy'un konuşmalarına, aklına, zekâsına hayranım. Ama Serdar beni hayal kırıklığına uğrattı. Demet her zaman bildiğimiz Demet. Popstar'ı onda eksiklik olarak görüyorum. Hak etmek başka, taşımak ayrı. Magazinsel ufak tefek demeçleri iyi, keşke Serdar yapmasaydı. Serdar keşke magazinde ufak tefek verdiği demeçlerle kalsaydı. Bir insan uzun cümlelere kurmaya başlayınca yaş hazinesi, beyni, vicdanı ortaya koyuyor. Ben Serdar'ı izleyemiyorum" şeklinde konuştu.

Eski patronu İbrahim Tatlıses'i defterden sildiğini anlatan Ebru Yaşar sözlerini şöyle sürdürdü: "Görüşmüyorum. Allah sağlık sıhhat versin. Bana zamanında yaptığı vefasızlık var. Onu vicdanen kalbimde affetmiyorum. Çok iyi bir ses ama vefasız. Benim onun şirketine maddi manevi değer vardı. Onun akabinde hiçbir şeyden haberimiz yokken bize yüksek meblağlarda paralar istedi. Onu Allah'a havale ediyorum".

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder