26 Nisan 2013

Teoman: "Müziğe geri döndüm çünkü!.."

İki yıl önce müziği bıraktığını açıklayan Teoman; Vodafone FreeZone'un düzenleyeceği konserlerle sahneye dönüyor. Ünlü rockçının, Şebnem Ferah ile birlikte çıkacağı konser turnesinin basın toplantısı; önceki akşam Beyoğlu The Hall'de yapıldı.


Üç yıl aradan sonra yeni albüm çıkarmaya hazırlanan Şebnem Ferah'ın yoğun iş temposu nedeniyle katılamadığı toplantıda; Teoman ve Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Gökhan Öğün ev sahipliği yaptı. İki saat süren organizasyonda söz-müziği Teoman'a ait olan ve iki ünlü rockçının düet yaptığı "Özgürlüğün Elinde" adlı şarkı da konuklara dinletildi. Teoman gecede; çıkacağı turne ve müziğe dönmesiyle ilgili konuştu:

EŞİM KARARIMA HİÇ KARIŞMADI
İki sene boyunca müzik dışında her şeyi denedim. Bir dönem New York'ta kaldıktan sonra yoga, resim ve fotoğrafçılık gibi birçok şeyle uğraştım. Başka bir işte başarılı olmadığımı gördüm ve müzikte başarılı olduğumu düşündüm.

İki sene boyunca müzik dahi dinlemedim ama sonrasında müziğe dönmeye karar verip bir grup kurdum ve onları çalıştırdım. Ardından sahneyi özlediğimi anladım.

Vodafone'dan teklif gelince kabul ettim. Şebnem çok eski arkadaşım; bu projeyi de kendime çok yakın buldum. Ben de zamanında gençliği yaşadığım ve gençlerin ne isteyebileceğini bildiğim için bu projede varım.

Eşim Ayşe (Kaya), müziğe dönme kararıma hiç karışmadı. "Dönmek istersen dön" dedi. Ayrıca şu anda bebek yapmayı düşünmüyoruz.

Albüm yapmaya çalışıyorum ama iki senede sadece bir şarkı yazabildim. Yani bir 20 yıl bekleyebilirsiniz. Bu zaman diliminde çok yorulduğum için her şeyi ağırdan alıyorum. Çok iyi bir şarkı çıkarsa, belki bir single yapabilirim.

Müzikten uzak kaldığım dönemde magazincileri bile özledim. Arkadaşlarla yine karşılaşıyoruz. Onlar beni buluyor. Ya elimde torbalar oluyor, ya da başka bir şeyler; kaçamıyorum. Zaten bazılarıyla arkadaş gibi olduk.

Yüksel Yavuz/Sabah İnternet Sitesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder