30 Nisan 2013

Victoria Beckham: 'Tasarım Yaparken Soyunurum'

Victoria Beckham kıyafet tasarımlarını çıplakken yaptığını açıkladı.


Eski Spice Girls üyesi Victoria Beckham Londra’daki Moda Festivali’nde çoğu zaman tasarımlarının yaratım sürecinde ekibinin karşısında soyunduğunu söyledi.
Kıyafet yapım rutinlerini anlatan 39 yaşındaki yıldız konuyla ilgili şöyle konuştu:

“Ekibimle oturarak ve öncelikle fikirleri tartışarak başlarım. Hepimiz çok yakınız ve oturur, açık yüreklilikle konuşuruz.

Ben de normal olarak, bilirsiniz, soyunurum ve kendi üzerimde kıyafet yaparım.

İşler tam olarak böyle yürür.”

Efsanevi futbolcu David Beckham’ın eşi olan güzel yıldız basına yansıyan çoğu fotoğrafındaki asık yüz ifadesi nedeniyle hakaretlere uğradığı hatırlatılınca esprili bir yanıt verdi:

“İnek gibi somurttuğumu söylemelerini kabul ediyorum çünkü fotoğrafları gördüğümde ben de aynı şeyi düşünüyorum.”

Acunn.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder