26 Nisan 2013

Eva Longoria, Dr. Öz Şov'a Konuk Oldu!..

2011 yılının sonlarında kocası Tony Parker’dan ayrılan Eva Longoria (38), o dönemde kendine dikkat etmeyi bıraktığını söylüyor.


US Weekly’nin haberine göre kalp cerrahı Dr. Mehmet Öz’ün sunduğu “The Dr. Oz Show” isimli televizyon programına katılan Eva, boşanmasının sağlığını ne şekilde etkilediğinden bahsetti.
Tony ile ayrılması sonrasındaki aylara ilişkin konuşan Eva, o dönemleri şöyle tarif etti; “O dönem en çok iltifat aldığım dönemdi çünkü çok zayıftım. Yemek yemiyordum. Depresyondaydım. Üzgündüm. Yemeğim kahveydi”

Eva sözlerine, “İnsanlar bana sürekli 'Harika görünüyorsun. Boşanma sana yaramış' diyorlardı. Bense, 'Kendimi iyi hissetmiyorum. Hiç halim yok' diye karşılık veriyordum. Depresyonda olduğumu farkında değildim. Yani, bunun hayatımdaki üzgün bir dönem olduğunu farkındaydım ama kendimi depresif olarak sınıflandırmazdım” şeklinde devam etti.

Sonrasında bir şeylerin yolunda olmadığını fark eden Eva, kan testleri yaptırmak üzere doktora gittiğini söyledi.

Doktorun kendisine vücudunda hiç demir olmadığını ve karaciğerinin fazla çalıştığını söylediğini belirten Eva, bunun üzerine sağlıklı bir yeme şekli oluşturduğunu söyledi.

Hayatından şekeri tümüyle çıkardığını belirten Eva, yaklaşık üç ay boyunca hiç şeker içermeyen sıkı bir diyet yaptığını ve hiç olmadığı kadar enerjik bir hale geldiğini söyledi.

TurkishNY.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder