24 Nisan 2013

Gwyneth Paltrow Dünyanın En Güzel Kadını Seçildi!..

Bir Oscar ödülü, rock yıldızı bir kocası ve iki çocuğu bulunan Gwyneth Paltrow (40) şimdi de “Dünyanın En Güzel Kadını” ünvanına sahip oldu.


Today’in haberine göre People dergisinin “En Güzel İnsanlar” isimli özel sayısının kapağında yer alan Paltrow konuya ilişkin olarak, “İnanamıyorum. ‘Bu doğru olamaz ’ diye düşünüp durdum. Hiç bu kadar şaşırmamıştım ve hiç bu kadar gururum okşanmamıştı” dedi.
People’ın En Güzeller listesindeki birçok ismin arasında Adele, Beyonce, Jennifer Lawrence ve Kristen Stewart da yer aldı.

Her gün iki saat egzersiz yapan Paltrow, günlük egzersizlerin kimi zaman bir kabus olabildiğini fakat formda olmayı işinin bir parçası olarak gördüğü için kendini egzersiz yapmaya teşvik ettiğini belirtiyor.

“It’s All Good” isimli yeni yemek kitabında sıkı bir diyeti vurgulamasına rağmen, yediklerine dikkat ettiği bir günün ardından akşam yemeği için istediğini yediğini belirten Paltrow, People’a yaptığı açıklamada, “Çünkü hayattan keyif almak istiyorum ve makarnaya bayılıyorum” dedi.

Dergiye, Coldplay müzik grubunun solisti Chris Martin ile olan evliliğinden de bahseden Paltrow, hiçbir zaman Martin’e kısıtlandığı yönünde bir his yaşatmadığını ve birlikte çok iyi anlaştıklarını belirtti.

Hakkında çıkan doğru olmayan bazı iddialara da cevap veren Paltrow, çocuklarının karbonhidrat yemelerini yasaklamadığını ya da aynanın karşısında çıplak şekilde yemek yemediğini belirterek, söylentilerin çok saçma olduğunu söyledi.

TurkishNY.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder