12 Nisan 2013

Özge Borak isyan etti!..

Mesut Yar ile 'Burada Laf Çok'a katılan Oyuncu Özge Borak, 8 yaşından beri oynadığı Şehir Tiyatroları'na isyan etti.


Bu sezon sonunda Şehir Tiyatroları'ndan ayrılacağını söyleyen Borak, "Çünkü biraz zor bir dönem yaşıyor Şehir Tiyatroları. Ve ben 8 yaşından beri orada olmama rağmen hala kadrolu değilim. Kadrolu değiliz o önemli değil ama ben ve benim durumumda olan arkadaşlarım bayağı zor durumdalar. Sözleşme tek taraflı, hiç bir güvence yok. Ben elini taşın altına koyabilecek lüksü olan bir insanım. Çünkü televizyonda iş bulmak bir şans ve o şansım var ve ben bu şansı kullanarak oradan ayrılabiliyorum. Ama maalesef orada kalmak zorunda olan arkadaşlarım da var. Ben daha fazla bu duruma tamam diyemeyeceğim. Tabi ki hala çok büyük bir gönül bağım var ama geniş açıdan baktığım zaman daha fazla durmayacağım" şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder