5 Nisan 2013

Avşar ile Doğulu ilk kez kötü oldu!..

Çocukların en çok sevdiği kahramanlar arasında yer alan Aslan Max’in yeni filminde Hülya Avşar ile Kenan Doğulu seslendirme yaptı.


“Max Maceraları - Dinoterra”da, filmin kötü kadını Kraliçe Felina’yı Hülya Avşar, Aslan Max’ın ezeli rakibi Gölgelerin Efendisi’ni Kenan Doğulu seslendirdi. Aslan Max ise ünlü sunucu Yekta Kopan’ın sesiyle hayat bulacak. Max Maceraları Dinoterra 3 Mayıs’ta vizyona girecek.
İlk kez bir animasyon filminde bir kötü karakteri seslendireceğini belirten Hülya Avşar, “Film, aslında çocuklara birlik olmanın, takım olmanın ve arkadaşlığın önemini anlatıyor” dedi.
‘Ters köşe oldu’
Doğulu ise stüdyoda çok eğlendiğini söyledi ve “Kötü karakteri seslendirme önerisi benim için aslında ters köşe oldu. İlk kez bir kötü karakteri seslendirdim. Bu, ben dahil hiç kimsenin aklına gelmeyecek bir durum oldu. Seve seve kabul ettim ve iyi seslendirmeye çalıştım. Umarım, çocuklar bu karakteri de iyiler kadar severler” diye konuştu.

Milliyet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder