25 Mart 2013

Merve Boluğur'dan açıklama!..

Keyifle izlenen 'Kuzey Güney' dizisinin başarılı oyuncusundan şaşırtıcı açıklama.

Oyuncu Merve Boluğur, Codentry işbirliğiyle kendi tasarımlarından oluşan. 55 parçalık koleksiyonu önceki gün mağazanın Nişantaşı'ndaki şubesinde tanıtıtı. 16. yy Barok döneminin gothic temalarından etkilendiğini söyleyen Boluğur, “Kadınların dişiliğini ön plana çıkarabilecekleri, dar, üstlerine oturan, sırt ve bacak dekolteli elbiseler tasarladım. Koleksiyonun dişi yönünü ön plana çıkarmak için kırmızı rengi sıkça kullandım. Yarasa kol çok moda. Ondan da yararlandım.” diyerek koleksiyonuyla ilgili bilgi verdi.

DİZİDE GİYDİĞİM KIYAFETLER İLHAM VERDİ


Boluğur tasarım sürecini şöyle anlattı: “İlk olarak Codentry ekibinden ortak bir koleksiyon hazırlama teklifi geldi. Rol aldığım dizilerde giydiğim kıyafetler ve tarzımla ön planda olduğum için koleksiyon hazırlamak ve takipçilerime kendi tasarımlarımla ulaşma fikri beni heyecanlandırdı. Codentry'de benim tarzıma uygun olduğu için işbirliği yaptık.”

VÜCUDU SARAN ELBİSELERİ SEVİYORUM

İnsanın kendisine yakışanı giymesi gerektiğini söyleyen oyuncu,”Ben kırmızıyı ve vücudu saran elbiseleri çok seviyorum. Rahatlığından dolayı tulumları da çok tercih ediyorum. Kadını kadın gibi gösteren kıyafetleri seviyorum” diyerek tarzıyla alakalı bilgiler verirken, modacılık ve tasarım konusunda iddiasının olmadığını sözlerine ekledi. Haşin bakışlarını sevdiğini söyleyen güzel oyuncu, kendi bakışının yer aldığı tişörtü koleksiyonun favorileri arasında gösterdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder