8 Nisan 2013

Şenay Akay koruyucu anne olmayı düşünüyor!..

Olivium AVM’nin 13’üncü açılış yıl dönümüne özel bir defile düzenlendi. Birbirinden ünlü markaların ürünlerinin tanıtıldığı defileye Şenay Akay da katıldı.


Anne olmak istediğini dile getiren Akay, "Belli bir yaştan sonra çocuk yapmak tabi ki risk ama sonuçta Allah bilir. Bunlar kader, kısmet işleri. Yapmış olmak için çocuk yapmak bana çok yanlış geliyor" dedi.

'Koruyucu anne olmayı düşünüyor musunuz?' sorusuna ise Akay, "Neden olmasın.  Açıkçası o konuda düşündüğüm şeyler var ama bana özel kalsın. Ben anne olsam da böyle bir şeyi isterim, neden istemeyeyim ki? Koruyucu annelik kutsal bir şey olsa gerek. En başta, çocuk için değil, vicdanen böyle bir şeyi yapabiliyor olmanın gururu için birini koruyor olabilmek, birine yardım edebiliyor olmak, onu sahiplenebilmek müthiş bir şey olsa gerek ama ona da tabi layık olman gerekir. Gönül ister, inşallah Allah bana da kısmet eder" dedi.

AKŞAM İNTERNET SİTESİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder