22 Mayıs 2013

Orlando Bloom, Reklam İçin İstanbul'da!..

Orlando Bloom, reklam filminde rol almak için İstanbul’a geldi. Bloom, "Geçen geldiğimde büyük keyif aldım, o yüzden yeniden geldim." dedi.


Türk Hava Yolları’na ait uçakla saat 16.45’te New York’tan İstanbul’a gelen Orlando Bloom’u Atatürk Havalimanı’nda hayranları karşıladı. Bloom, hayranlarının fotoğraf çektirme isteklerini kırmadı. Türkiye’ye daha önce de gelen Bloom, İstanbul’da bir dondurma firmasının reklam kampanyası kapsamında dijital filminde rol alacak.

Atatürk Havalimanı çıkışında yaptığı konuşmada Orlando Bloom, “Yeniden gelmek harika. Geçen geldiğimde büyük keyif aldım, o yüzden yeniden geldim. Hayranlarımın burada olmasından ve beni karşılamak için hazırlık yapmasından çok mutlu oldum.” Dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder