3 Mayıs 2013

Demi Lovato: "Bu Hayat Tarzını Sevmiyorum!.."

Bu ay  içerisinde yeni albümünü yayınlanamaya hazırlanan Demi Lovato, Company dergisinin Haziran sayısına kapak kızı oldu. 20 yaşındaki oyuncu/şarkıcı İngiliz dergisine arkadaşlıkları ve moda hakkında bir kaç yorum yaptı:



Çok arkadaşım yok. Vardı ama gerçekten umurlarında olmadığımın farkına vardım. Şimdi gecenin bir yarısı ayağımı kırdığımda benimle hastaneye gelecek, sabah 4'teki telefonumu cevaplayacak insanlar var. Çoğu arkadaşım bu sektörde değil. Bu hayat tarzını sevmiyorum, paparazileri ve Hollywood yerlerini... Komşularım ve yakın arkadaşlarım çok daha iyi.

Sir Philip Green'i seviyorum. O büyüleyici ve gerçekten iyi bir kalbi var. Çok zeki ve yaptığını tam olarak biliyor. Şimdilik sadece müziğe ve turuma odaklandım ama modada da yer almak güzel olur diye düşünüyorum. Yine de tam olarak bilemeyiz bu konuda kendimi bir makineye benzetiyorum. Çalışmaya devam diyorum. Moda ile yapılacak bir şey olsaydı arkasında bir anlam arardım. Bir kadın nasıl görünürse görünsün iyi hissetmeli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder