30 Mart 2013

Larissa Gacemer'in eşinden çarpıcı açıklamalar!..

İzmirli yakışıklı model Burak Gacamer, Survivor adasında gösterdiği üstün performansla şimdiden gücünü ve azmini ortaya koyan eşi Larissa hakkında neler söyledi?..


Larissa, Survivor'da mücadele ediyor.. Peki Burak cephesinde durum ne? İzmirli erkek model Burak Gacemer, güzel eşinin yokluğuna nasıl dayanıyor? Larissa'nın adada gösterdiği performans için ne düşünüyor?

* Larissa'nın Survivor macerası başladı... Bir hafta geride kaldı... Öncelikle ilk izlenimlerini alalım.
- Survivor baya eğlenceli ve zorlu başladı bana göre... Havanın aşırı sıcak olması tüm yarışmacıları zorluyor... Sanırım en büyük faktör şimdilik sıcaklık... Larissa'yı çok iyi gördüm. Enerjisi ve motivasyonu çok yüksek. Her geçen gün gücünü daha da ortaya çıkarıyor. Her izlediğimde ona hayranlığım bir kez daha artıyor...

* Sence Larissa ada yaşamına alıştı mı?
- Gözlemlediğim kadarıyla Larissa, adaya en çabuk uyum sağlayan yarışmacılardan biri oldu. Hem adada yaşam standartlarını artırmak için ekibe yardımcı oluyor, hem de yarışlarda oldukça başarılı. İnanıyorum ki ilerleyen günlerde takım için ne denli önemli bir yarışmacı olduğunu herkes daha iyi anlayacak.

* Larissa ada öncesi en büyük destekçisinin sen olduğunu söylemişti... Hatta adada sana olan aşkı ve özlemenin ona güç vereceğini vurgulamıştı...
- Desteğim her zaman devam ediyor ve edecek tabii ki. Şuan görüşemiyoruz ama ona pozitif enerji yolluyorum. Her an onu düşünüyorum ve inanıyorum ki bunu o da hissediyor ve bundan güç alıyor.

* Onu televizyonda izlerken neler hissediyorsun?
- Larissa'yı izlerken çok heyecanlanıyorum. Özellikle yarışırken.... Adeta nefesimi tutuyorum onu izlerken. O yarışırken ben de yanındaymışım, onunla birlikte o yarışı tamamlıyormuşum gibi oluyorum. Kalbim hep onunla... Eminim bu desteğimi o da hissediyor...
Karımla inanılmaz gurur duyuyorum... Azmini, gücünü ve başarısını gördükçe 'işte benim karım' diyorum.

* Günler geçtikçe, Larissa'nın zor anlarına şahit olacaksın... O aç kaldığında ya da üzüntüden ağladığında eminim sen de en az onun kadar etkileneceksin... Buna dayanmak en zoru sanırım...
- Kesinlikle... Onun üzülmesine asla dayanamam... Onun hissettiği her duyguyu ben de onunla birlikte yaşıyorum inan. Umarım onu hep mutlu görürüm... Şuan zaten Panama'ya konsantreyim.. Cumartesi gelmesi için can atıyorum, onu görebilmek için... O beni göremiyor ama ben onu haftada 3 kez görüyorum. Buna da şükür...(gülüyor)

ASLA AÇ KALMAZ

* Sence Larissa'yı adada en fazla ne zorlar?

- Larissa güçlüdür... Açlık, zorlar diyeceğim ama balık konusunda baya bereketliler maşallah.(gülüyor) İzlediğim kadarıyla karınları doyuyor. Şuan için bir açlık söz konusu değil... Ödül oyunlarını da kazanıyorlar. Umarım, sonuna kadar bu böyle gider.

* Aç kalacakları zaman ne bulurlarsa yemek zorunda kalacaklar... Larissa 'bunu asla yemez' dediğin bir şey var mı?
- Larissa çok çıtkırıldım gözükse de hiç değildir. Zaten adada da bunu gösteriyor. Yemek konusunda sorun yaşayacağını düşünmüyorum. Adada balık bol, sıkıntı olmayacaktır. Olsa da gerekeni yapar... Larissa'nın aç kalacağını düşünmüyorum bu yüzden...(gülüyor)

* Larissa finale kalır mı sence?
- Finale kalıp kalamayacağını bilemem ama bunun için elinden gelenin fazlasını yapacağına eminim... Ne azından kızlar arasında sona kadar gider, bir sakatlık olmaz ise diye düşünüyorum.

* Sizin ki kıtalar arası bir aşk hikayesi.... Ayrı kalmak zor mu? Eminim şimdiden özledin?
- Evet... Yine aramıza kıtalar girdi...(gülüyor) Özlememem mümkün değil. İlk günden itibaren özlemeye başladım. Ayrı kalmak kolay değil. Ama onu izledikçe eşimle gurur duyuyorum.

HER İŞİ YAPAR

* Sen niye katılmadın? Bence gönüllüler takımında olsaydın büyük bir aşk kapışmasına şahit olabilirdik...
- Evet, izlerken imrenmiyor değilim... Katılsaydım keyifli olabilirdi, senin de dediğin gibi... Ama şartlar öyle gerekti... Her şeyin hayırlısı diyelim...(gülüyor)

* Kızlar arasında ufak ufak bir gruplaşma mı başlıyor yoksa bana mı öyle geliyor... Larissa ile bir arada pek göremiyoruz kızları... Sen ne dersin?

- Kızlarda çok guruplaşma olduğunu sanmıyorum. Larissa, Bennu, Nazenin ve Irmak iyi anlaşıyor şimdilik. Şuan Doğukan'la ev yapımıyla uğraşıyorlar Larissa. Duvarlara yaprak örüyor. O konularda da baya marifetli. Sanırım o yüzden, ortalarda pek görünmüyor. (gülüyor) Aslında oldukça hummalı bir çalışma içinde adada... Tüm marifetlerini gösteriyor güzel eşim.(gülüyor)

* Gerçekten de öyle... Oyunlarda da oldukça başarılı... Yarışma öncesi yaptığı çalışmalar işe yaramış görünüyor...
- Larissa güçlü, inatçı, hırslı bir yapıya sahip. Ekip işi bu bence. Takım arkadaşlarıyla kenetlendiler. Survivor'a en son katılan isimlerden biri Larissa.. 'Krem' dizisi final yaptıktan sonra 10 gün çalışma fırsatı oldu sadece. Yani çok zamanı olmadı hazırlanmak için. Ona rağmen her şeyin üstesinden geliyor. Larissa hakkında hayırlısı neyse o olsun diyorum. Allah bütün takım arkadaşlarının yardımcısı olsun....

"Onsuzluğa dayanmak gerçekten çok zor"

* Acun önceki bölümlerde yeni evli çiftleri birbiriyle görüştürüyordu... Eminim o günü iple çekiyorsundur?
- Evet, Acun görüştürüyor ama önce hak etmek gerekiyor... Yani ödül kazanması şart Larissa'nın... (gülüyor) Panama sahilinde bir araya geleceğimiz, ona sarılacağım, kokusunu içime çekeceğim günü hasretle bekliyorum. Onsuzluğa dayanmak gerçekten çok zormuş.... Tek dileğim ilk fırsatta onu görebilmek...

MÜJGAN KULLE / YENİ ASIR İNTERNET SİTESİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder