28 Mart 2013

Serdar Ortaç'tan yıllar sonra gelen ''Kürt'' özrü


Star TV'de yayınlanan Popstar Alaturka 2013'e Serdar Ortaç'ın sözleri damga vurdu.

"BAZI ŞEYLER BANA YANLIŞ ÖĞRETİLDİ"
Ortaç, 1999 yılında Magazin Gazetecileri Derneği Ödül Töreni'nde yaşanan Ahmet Kaya olayı'na atıfta bulunarak "O dönem bana bazı şeyler yanlış öğretildi. Bir gün umarım bu yarışmada bir Kürt yarışmacı da Kürtçe şarkıyla yarışır" dedi.

ÖZÜR GİBİ AÇIKLAMA
Star TV'de yayınlanan ve sunuculuğunu Burcu Esmorsoy'un, jüri üyeliğini ise Bülent Ersoy, Orhan Gencebay, Demet Akalın ve Serdar Ortaç'ın yaptığı Popstar Alaturka'da yarışmaya Bulgaristan'dan katılan İsmail sahneye çıktı. Burcu Esmersoy, başarılı yarışmacının performansını değerlendirmek üzere ilk olarak sözü Serdar Ortaç'a verdi. Ortaç, 10 Şubat 1999'da düzenlenen Magazin Gazetecileri Derneği Ödül Töreni'nde yaşananlarla ilgili 'özür' niteliğinde bir açıklama yaptı.

Sözlerine "Az önce kuliste Orhan Gencebay, bana ders niteliğinde birkaç şey söyledi ve 36 etnik kökenden bahsetti" diye başlayan Serdar Ortaç şunları söyledi:

"Hepimiz bazı şeyleri yanlış biliyorduk. Bana da bazı şeyler yanlış öğretildi ve geçmişte bazı hatalar yaptım. Umarım burada bir Kürt yarışmacı da Kürtçe bir şarkıyla yarışır bir gün"(ensonhaber)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder