30 Mart 2013

Ali Şen'den Galatasaray iddiası: Real Madrid'i elerse...

Fenerbahçe eski başkanlarından Ali Şen çarpıcı açıklamalar yaptı

Ali Şen, Skyturk360'a yaptığı açıklamada Galatasaray ile ilgili çarpıcı bir iddiada bulundu: "Galatasaray, Real Madrid'i elerse ligde de şampiyon olur."

İşte Ali Şen'in açıklamaları:

"FENERBAHÇE BU SEZON ÇOK İYİ"
"Fenerbahçe bu sene çok iyi. İyi olduğu taraf; Avrupa'daki başarıları. Bir şekilde son 8'de yer olması, tarihe yazılacak bir başarının eşiğinde olması önemli. Ve tabii Türkiye Kupası... Uzun yıllardır alınamayan Türkiye kupası boşluğu vardı. En son benim zamanımda kazanılmıştı. 82'de hem ligi hem kupayı kazandık. Şimdi de geçen sene aldık kupayı. Ama doğruyu söylemek gerekirse ligde pek iyi gitmiyoruz, çok puan kaybettik. Benim zamanımda 84 puan kazanmıştık, bütün maçları kazansaydık 102 puan olacaktı. O zaman için bu kadar az kayıpla rekor bir puandı Fenerbahçe için. Bugün 68-70 puan toplayabilen şampiyon olacak. Çok puan kaybettiğimiz bu yılda şampiyon olmamız için 8 maç var. Bu 8 maçın önündeki engel, aşmamız gereken 4 puan... Son haftayı Galatasaray'la kendi sahamızda oynayacak olmamıza 3 puan olarak bakarsak; Galatasaray'ın da bir maçta berabere kalarak 1 puan kaybetmesi lazım. Olabilir mi olabilir."

"G.SARAY, REAL MADRİD'İ ELERSE..."
"Galatasaray'ın ligi şampiyon olarak bitirip bitirmeme konusunu ben Real Madrid'e bağlıyorum. Eğer Galatasaray Real Madrid'i elerse bizim işimiz zorlaşır. Real Madrid'i yenmelerindeki moralle Süper Lig'deki bütün maçları alırlar diye düşünüyorum. Real Madrid'e elenirse de daha fazla gücüyle Süper Lig'e asılır. Yani elense de elenmese de Şampiyonluk'taki en büyük rakibimiz Galatasaray. Şansımız var ama pek fazla değil."

"F.BAHÇE'NİN ELENMESİ ANORMAL OLUR"
"Bizim Lazio'yu elememiz normal elenmemiz, anormal olur. Lazio, İtalya'da lige iyi başladı. Roma'nın iki tane iyi kulübü var. Birisi Roma birisi Lazio. İki tane güçlü takım.. Lazio milliyetçilerin takımı, Roma da işçilerin emekçilerin tuttuğu takım. Lazio'nun şu anki kadrosunda eskiden de Galatasaray'da oynayan Lorik Cana ve antrenörleri Samsunspor'u çalıştıran Vladimir Petkovic bulunmaktadır. Yani Lazio bizden üstün bir takım değil. Lazio'yu elememiz çok olası çünkü bizim kadromuz Lazio'dan daha güçlü bir kadro."

"TARAFTARIMIZ DİKKATLİ OLSUN"
"Taraftarımızın çok dikkatli olması lazım. UEFA'da ikide birde disiplin komitesine sevk edilmemize öfkeliyim. Taraftarın bu kadar kendi takımına zarar vermesi, uzun yıllar "taraftarın başkanı" olarak adlandırılan Ali Şen'i çok üzüyor. Bugün futbol literatürüne geçecek olan cezalar alıyoruz. Seyircisiz maç oynuyoruz, seyircisiz maçta bir kere daha ceza alıyoruz. Dışarıdan sahaya atılmaması gereken yanıcı madde geliyor. Bir yandan gülüyorum insanlarımız ne kadar yaratıcı diye öte taraftan da ceza alıyoruz. Çek Cumhuriyeti'ne gidiyoruz orada da kendi taraftarımız yüzünden bir ceza daha alıyoruz. O yüzden taraftarımız yapmasın artık bunu. Taraftarımız 12. gücümüz ve 3 tane yıldız futbolcudan daha değerli. Hem taraftar gücünden hem de kazançtan yoksun oluyorsunuz. Daha önemlisi rakip takımı taraftarla yeneceğimiz halde bu durumdan yararlanamıyoruz. Artık bu olmasın, taraftarlar birbirlerini kontrol etsinler."

"BEN ELBETTE AVRUPA DERİM"
"Bana Türkiye'deki şampiyonluk mu yoksa Amsterdam'daki final kupası mı deseniz yani Avrupa Kupası Şampiyonluğu, elbette Avrupa derim... Ama ben o 3 kupayı da istiyorum. Hem Süper Lig, hem Türkiye Ligi, hem de Avrupa Ligi... Avrupa'yı almamız için 5 tane maç var. İki tane Lazio, yarı finalde de 2 maç, ve final. Lazio'yu elersek 3 maçımız var, elediğimiz takdirde önümüze çıkacak takımları eleyebilecek güçteyiz. Onun için bu yıl Avrupa Ligi'nde başarılı olabileceğimiz bir yıl."

"EN BÜYÜK EKSİĞİMİZ EMRE"
"En büyük eksiğimiz Avrupa'da oynayamayan Emre. Emre benim için çok özel bir oyuncu, çok özel bir kişilik. Eskişehir kolay bir takım değil, şampiyon olmak istiyorsak Eskişehir'i elememiz gerek. Trabzon'u da, başka kim karşımıza çıkarsa onu da elememiz şart."

"VOLKAN'A GÜVENİYORUM"
"Volkan Demirel son yıllarda özellikle Daum'dan sonra büyük bir aşama kaydetti. Çok iyi, kendine güvenen bir kaleci oldu. İyi bir kalecide aranan bütün vasıflar Volkan'da mevcut. Beli geniş birinin kalede bu kadar atik ve son derece başarılı olması beklenemez. Ama Volkan 1 numaralı kaleci oldu. Kişiliğiyle, liderliğiyle kaleyi tam anlamıyla dolduruyor. Bu aralar biraz formsuz gibi gözüküyor ama düzelir, ben Volkan'a güveniyorum."(Habertürk)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder