30 Mart 2013

Bülent Ersoy'un yeni gözdesi


Bülent Ersoy'dan Popstar'da yarışan Mustafa'ya büyük destek: "Kazanamasa bile onu aldım!"


Star tv ekranlarında yayınlanan Bülent Ersoy,Serdar Ortaç, Demet Akalın ve Orhan Gencebay’ın jüri üyesi olduğu “Popstar 2013”ün ikinci haftasında kazanan Mustafa, elenen Gizem olmuştu.
Yarışmaya Tekirdağ’dan katılan 21 yaşında, evli ve iki çocuk babası Mustafa, Yusuf Nalkesen’in “Yalan Değil Pek Kolay Olmayacak” adlı sanat müziği eserini seslendirmişti.

Mustafa’nın sesinden çok etkilenen Bülent Ersoy, elindeki kağıtları sahneye fırlattı ve yarışmacıyla ilgili yorumlarında ise “Bir başka alemsin, resmen gökyüzünde kanatlanmış uçuyor zannediyorum seni dinlediğim vakit. Bu nasıl okuyuş, bu nasıl icra... Allah sana uzun ömür versin çocuğum. Allah yolunu açık etsin. Bilki ne olursa olsun buranın neticesi, sen benimle olacaksın. Seni herkesin dinlemesi lazım. Son yıllarda gelen en duygulu ve en sağlam okuyan bir elemansın... Kazanamasa bile ben onu aldım. Sahne aldığım her yerde önce onu çıkaracağım sonra ben çıkacağım...”

Jüri ve SMS oylarıyla Popstar 2013 ‘de ayrılan isim ise yarışmaya İzmir’den katılan lise öğrencisi Gizem Sargın olmuştu.  Gizem, %4,1 oy oranıyla Azerbaycanlı Kamran Aliyev’in ardında kalarak Popstar hayaline ikinci bölümde veda etmişti. Performansının ardından Gizem’i sert eleştiren Serdar Ortaç, genç şarkıcıyı elendikten sonra ilk teselli eden kişi oldu.(posta)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder