4 Nisan 2013

Işın Karaca ve Rojin’e dadı şoku!..

Işın Karaca ve Rojin’in çocuklarına bakan dadılar, kaçak çalıştıkları için sınır dışı edildi. İki ünlü şarkıcıya da kaçak işçi çalıştırmaktan 9’ar bin lira para cezası kesildi.


YABANCI kadınları zorla varlıklı kişilerin yanında dadı olarak çalışmaya zorlayan, bazılarını da erkeklere pazarlayan çeteye yönelik operasyonda ifadesine başvurulan iki şarkıcının Işın Karaca ve Rojin (Şükran Ensari) olduğu ortaya çıktı. Mali Suçlarla Mücadele Şube ekiplerinin düzenlediği operasyonda elebaşılığını Ali Ç’nin yaptığı 16 kişi yakalanmıştı. Operasyon kapsamında dadıları kaçak çalıştıran kişilere yönelik soruşturma başlatılmıştı. Geçtiğimiz cuma günü çetenin adreslerini eş zamanlı olarak basan ekiplerin, Işın Karaca ve Rojin’in de evlerinde arama yaptığı ortaya çıktı.

“MİSAFİRİM” DEDİ AMA...

Kapısını açınca karşısında polisi gören ve büyük şaşkınlık yaşayan Işın Karaca, çocuğuna bakmak için tuttuğu dadısı Feraget P. için polislere “Benim misafirim, dadı olarak çalıştırmıyorum” dedi. Ancak Feraget P., emniyetteki ifadesinde “İki hafta önce çalışmaya başladım. 500 dolar maaş alıyordum. Bana bu işi Ali Ç. buldu” diye konuştu. Ekiplerin bir sonraki durağı ise Rojin’in evi oldu. Şarkıcının çocuğuna bakması için bir süre önce yanına aldığı Farida Y., ifadesinde “2011 yılında İstanbul’a geldim. Arkadaşlarım vasıtasıyla Ali Ç. ile irtibata geçtim. 600 dolar karşılığında Rojin’in yanında çalışmaya başladım” dedi. Dadılar sınır dışı edildi. Işın Karaca ve Rojin’e de kaçak işçi çalıştırmaktan 9’ar bin lira para cezası kesildi.   
Hürriyet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder