25 Mart 2013

Aras Bulut İynemli'den çok konuşulacak açıklamalar!..

"Öyle Bir Geçer Zaman Ki" dizisinin 'Mete’si Aras Bulut İynemli, ilk sinema filmiyle beyazperde de büyük bir sınavdan geçiyor..



Yönetmen Mehmet Ada Öztekin'in yaptığı "Mahmut İle Meryem" isimli filmde başrolü kapan genç oyuncuya Rus asıllı Eva Dedova eşlik ediyor.

Gence hükümdarı Ziyad Han'ın Müslüman oğlu Mahmut ve Hıristiyan Keşiş kızı Meryem'in imkansız aşkını konu alan filmde oynayan İynemli, samimi açıklamalarda bulundu.

TERİMİN HER DAMLASINA DEĞDİ

İlk sinema filmim olduğu için heyecanlıyım. Okuduğumda ‘Evet bunu ben oynamalıyım' dediğim proje oldu. Bir kere okuduğunuzda senaryoyu anlayamıyor olabiliyorsunuz, ben bir çok kez okudum. Karakterimle ilgili çok şey söyleyebilirim. Sosyolojisinden tasavvufuna kadar araştırma yaptım. İlk okuduğumda tereddütlerim vardı. İlk buluşmamızda yönetmenimiz kafadamki soru işaretlerini giderdi. Biraz çekimler uzun sürdü. Çünkü dizim başlamıştı. Onun için bu yaz hiç tatil yapamadım. Terimin her damlasına değdiğine inanıyorum. Diziden gece 2'de çıkıyorum, sabah beni çekimlerin olduğu Safranbolu'yla gidiyordum. Orası bitiyor, ertesi gün dizi için İstanbul'a dönüyordum.

DELİ ENERJİMİ DİZGİNLEDİM!

Film için at ve kılıç dersleri aldım. Dublörlerimizle iki haftada bir buluşup, koreografi çalıştık. Onun için sahnelerde zorlanmadık ama oyunlarla uğraştık. Bir sahnede at çok hızlı gidiyordu ve durduramadım. Kendimi yere atmak zorunda kaldım. Neyse ki bir yerime bir şey olmadı. Ata binmek biraz bel yoruyor. Belimde ufak bir ağrı oldu. Marlon Brando bir oyuncu için en tehlikeli atlardır der. Bu konuda felç kalan insanları biliyoruz. Eee bende de deli cesareti var. Ama o deli enerjimi bu filmle dizginledim.

İMKANSIZ AŞK VARDIR

‘İmkansız aşk var mıdır?' İki aşık eğer ki buluşamıyorsa imkansız aşktır. Bana göre var mıdır? Vardır etrafımızda ve biz böyle hikayeler işleyebiliyoruz. Yeşilçam'da aileleri yüzünden bir araya gelemeyen aşkları izledik. Aşk sinemanın çok beslendiği bir konu olduğu için illa ki vardır. Sadece hayal ürünü değil yaptıklarımız. Beni soracak olursanız imkansız aşk yaşamadım.

ANNE KUZUSUYUM!

Yabancı gelin konusunda annem mutlu olmamı ister. Hep böyle olmuştur. Uçak mühendisliği okuyorum. Çok istiyordu annem o bölümü bitirmemi. Bölümümü bırakmıştım ama hayat başka bir yol çıkardı. Ben bu yolda gidiyorum. Annem arkandayım nasıl mutluysan öyle yap dedi. Onun için aşk konusunda da böyle diyor. Aile konusunda şanslıyım. Karıştıkları zaman zaman olabiliyor. 40 yaşında da olsanız onun için hiç farketmez. Anne kuzusuyumdur. Aileme ve anneme de düşkünüm.

ESKİSİ KADAR RAHAT DEĞİLİM!

Genç kızların ilgisinden rahatsız değilim. Evet bu dizi olmadan önceki rahatlığım yok. Dizi olduktan sonra da hayat bu sorumlululuğu çıkardıysa yerine getirmem gerekiyor. Bu basınla konuşmak mı, röportaj yapmak mı? Bazı davetlere katılmak mı? Bu da bir iş aslında. Bu işi ne kadar severek yaparsan o kadar  güzel yaklaşırsın. Benim için önce sağlık daha sonra mutluluktur. Fotoğraf mı çektirmek istiyorlar, çekilirim. İnsanları olabildiğince kırmamaya çalışıyorum. Tamam eskisi kadar rahat çıkamıyorum ama yaptığım işin takdir görmesi hoşuma gidiyor.

BU YAZ YURTDIŞINDAYIM!

Gençliğini doya doya yaşamaktan kast ne? İlk önce bunu sorgularım. Sağlıklıyım, işim gücüm yerinde... Yaptığım işin en iyisini yapmaya çalışıyorum. Oyunculuk hakkında size çok fazla konuşamam. Bu kulvarda çok yeniyim. Kendimi o yönde geliştiriyorum. Ailemin hepsi sağlıklı, istediğim zaman dışarı çıkıyorum, eğleniyorum, sporumu yapıyorum. Keyfim yerinde, kendimi huzurlu hissediyorum. Bu yaz yurtdışına çıkmayı düşünüyorum. Hem eğitim hem de tatil olabilir.
AKŞAM İNTERNET SİTESİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder