28 Mart 2013

Hamit: Galatasaray Türkiye’nin Barçası!

Hamit Altıntop, İspanyol spor gazetesi Marca’ya yaptığı açıklamada, ‘Galatasaray Türkiye’nin Barçası” derken, Real Madridli Sergio Ramos, Galatasaray’la eşleştikleri için şanslı olmadıklarını vurguladı.



Hamit Altıntop gazetenin manşetinde yer alan söyleşide, Real Madrid taraftarlarına ‘Gerçek Hamit Altıntop’u izletmek istediğini’ söyledi.

Altıntop, “Galatasaray’a kulüp bana çok inandığı için geldim ve kararımdan pişman değilim. Yine futbol oynamaktan keyif alıyorum ve bu benim için paha biçilemez” dedi.

Eski takımı Real Madrid’e karşı hiçbir kötü his beslemediğini vurgulayan Hamit Altıntop, “Real Madrid hakkında hep olumlu düşünüyorum. Dünyada Real Madrid’de oynadığını söyleyebilecek çok fazla oyuncu yok. Cristano, Xabi, Ramos, Benzema ve Casillas’la oynamaktan büyük keyif aldım” dedi.

Eşleşmede en önemlisinin ilk maç olduğunu söyleyen Altıntop ayrıca, “Madrid’den iyi bir sonuçla dönersek, kendi sahamızda işi bitirebiliriz. Burada, İstanbul’da her şey mümkün” diye konuştu.

Galatasaray’ın topla rahat oynayabilecen, pas yapan bir takım olduğunu söyleyen Altıntop ayrıca, “Biz Türkiye’nin Barçasıyız. Ama takımın en iyi yönü üç farklı sistemde oynamamız. Barnebau’da atak oynayacağız. Cesur bir teknik direktörümüz var” dedi.

‘Galatasaray şanslı kura değil’
Yine Marca gazetesine konuşan Real Madridli yıldız Sergo Ramos da, Galatasaray’ın güçlü bir rakip olduğunu vurguladı.

Ramos, “Kendi sahamızda gol yemeden atmalıyız. Çünkü eminim işler Türkiye’de çok zor olacak. Galatasaray şanslı bir kura değil. Hiçbir zaman bir takımı hafife almamalısınız. Çeyrek finaldeki bütün takımlar burada olmayı hak ediyor” dedi.

Galatasaray’ın Drogba ve Sneijder’in katılımıyla daha da güçlendiğini söyleyen Ramos, “Ama tehlike çok güçlü olan takımın bütününden kaynaklanıyor” diye konuştu.(BBCTURKCE)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder