17 Nisan 2013

Ali Poyrazoğlu: Beren'i yedirmedim!..

"Türkiye'nin Yıldızları" yarışmasında Beren Saat'in eğitmeni olan Ali Poyrazoğlu: Beren'i çok severim. Onu yemek isteyen jüriyle canlı yayında kavga ettim.


Ali Poyrazoğlu, gündemdeki diziler ve yıldızlar hakkında ilginç açıklamalar yaptı:

"Beren Saat benim öğrencimdi; onu çok severim. Onun için canlı yayında büyük bir kavga ettim çünkü jüri onu yemek istiyordu! Zaten yarışmanın sonunda başka bir kızı tercih ettiler. Ben jüri üyelerine "Bakın yanlış davranıyorsunuz, burada sadece bir tane star kumaşı olan kişi var" dedim. Beren birinci olamadı ama onda her zaman star ışığı vardı. Hayırsız; şimdi aramıyor, sormuyor ama olsun...

Ekranda yerli dizi olarak 'Muhteşem Yüzyıl'ı takip ediyorum. O dizide çok iyi oyunculuklar var. Teklif gelirse gider oynarım."

KENAN VE KIVANÇ YÜKSELDİ

"Kenan (İmirzalıoğlu) ve Kıvanç'ı (Tatlıtuğ) beğenerek izliyorum. İkisi de kendilerini epey geliştirdi. Artık iyi oyuncu kategorisine yükseldiler ve oyunculuğun hakkını veriyorlar. Bazen karşılarında oynayan oyuncular bile zayıf kalabiliyor. İyi oyuncu, birlikte oynadığı partnerini yükseltir. Cihangir kahvelerinden toplanan oyuncularla, bu sektör bir yere gidemez."

Sabah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder