16 Nisan 2013

Hülya Avşar’dan Minik Serçe ve Megastar’ı şaşırtacak açıklamalar!..

Magazinle iç içe olmayı sevdiğini ifade eden Avşar Kızı, Sezen Aksu ve Tarkan için "Onlar kaçmayı seçti, ben savaşmayı' dedi. Avşar Kızı'ndan Minik Serçe ve Megastar'ı şaşırtacak açıklamalar… Magazini çok sevdiğini her fırsatta dile getiren Hülya Avşar, kendisini magazinden uzak tutan Sezen Aksu ve Tarkan için ‘Onlar kaçmayı tercih ettiler ben savaşmayı" dedi…


Magazini, siyasetten ve spordan daha önemli bulduğunu söyleyen Avşar Kızı, "Olmadık insanları haber yapıp bizimle kıyaslamaya kalkıyorsunuz. Ben magazinin başında olsam, benim programıma kolay kolay kimse çıkamaz. Bir emeği olmalı, gerçekten bir işe yaramalı. Benim ona harcayacağım vakti hak etmeli" dedi.

İNSANLARA ULAŞMAYI SEVİYORUM

Tarkan ve Sezen Aksu'nun her an röportaj vermediğinin hatırlatılması üzerine Avşar kızı, “Ben umursamıyorum diye böyle. Ben savaşmayı seçtim, onlar kaçmayı! Ben magazini seviyorum, kakara kikiri yapmayı seviyorum. Haberlerimin magazinde olmasını, insanlara ulaşmasını seviyorum. Onlar çekilmeyi sevmiyor, kıyaslanmaya tahammül edemiyorlar. Ben de altın çamura da düşse, altındır diyorum, yoluma devam ediyorum. Arada kaçaklar tabii ki olacak" diye konuştu.

Akşam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder