16 Nisan 2013

Oktay Kaynarca'dan sert çıkış!..

Ünlü oyuncu Oktay Kaynarca twitter'da adının önüne T.C. ibaresini koyduğu için kendisiyle dalga geçen bir takipçisine tepki gösterdi.


Kaynarca geçtiğimiz günlerde Sağlık Bakanlığı'nın tabelalarından T.C. ibaresini indirmesine tepki olarak twitter'daki hesabının başına T.C yazarak, bu duruma tepki göstermişti.

Ünlü oyuncuya önceki gün twitter'da bir takipçisi "Mizaha diyorum, açık bir durum diyorum, lüzumu diyorum gereğinden fazla değil mi diyorum. Bir de ne gereği var diyorum" sözleriyle sataştı. Kaynarca'nın yanıtı ise "Kardeş hala ne dediğini anlatamıyorsun ismim niye uzun ve mizaha açık olsun ama sana öyle geliyorsa öyle olsun gül eğlen ne diyeyim" şeklinde oldu.

Ancak takipçinin "Ziyadesiyle gülüp eğleniyoruz, merak buyurmayın. Nüfus cüzdanınıza da yazdırın kalıcı olur, twitter bugün var yarın yok" şeklindeki sözleri ünlü oyuncuyu kızdırdı.

Hızını alamayıp öfkelenen ünlü oyuncu ise takipçisine "Gerizekalı o gülüp eğlendiğin şeye yarın nasıl ağlayacağını düşün T.C. ile eğlenmeyi düşünecek kadar şerefsizsen yapacak birşey yok" sözleriyle tepkisini gösterdi.

Seçkin Şenvardar/Milliyet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder