25 Mart 2013

Paul Gascoigne: Ölmeme izin vermeyin, çiçeklerimi sulayacağım


Alkol bağımlılığı tedavisi gören eski İngiliz yıldız futbolcu Paul Gascoigne, Amerika Birleşik Devletleri'ndeki tedavisi sırasında hayatından ümit kesildiğini söyledi.

ITV televizyonundaki sabah programına konuk olan Gascoigne, tedavisinin ardından kendisini iyi hissettiğini söyledi ve "Gelecekten heyecanlıyım. Çok kötü bir dönem geçirdim" dedi.

45 yaşındaki Gascoigne, geçtiğimiz aylarda bir hayır kurumunun düzenlediği etkinlikte titremeye başlamış, daha sonra da taraftarlarla dolu bir salonda sinir krizi geçirip, ağlamıştı.

Gascoigne daha sonra alkol bağımlılığı tedavisi için Amerika Birleşik Devletleri'ndeki bir kliniğe yatırıldı.
Paul Gascoigne, "Tedavi merkezindeki birinin doktora 'Bu hasta çok yaşamaz' dediğini duydum. Her yanıma serumlar, tıbbi cihazlar bağlıydı. Sonra tabi başımı kaldırıp 'Lütfen ölmeme izin vermeyin. Çiçeklerimi sulamam lazım' dedim. Sonra tabi çiçeklerim öldü ama, ben hayattayım" dedi.

Gascoigne kendisi gibi alkol bağımlılığı sorunu yaşayan Manchester Unitedlı yıldız George Best ile yapılan kıyaslamalar konusunda da, "Huzur içinde yatsın, George'u tanırdım. Kendisini kaybettik. Ama bence George iyileşmek istemiyordu. Bense iyileşmek için elimden geleni yapıyorum" diye konuştu.(BBCTURKCE)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder