18 Mart 2013

Show TV'nin hangi deneyimli muhabiri istifa etti?


Show TV'de 10 yıldır görev alan magazin muhabiri Seyhan Erdağ istifa etti. Erdağ, istifasını Twitter hesabından şu şekilde duyurdu:

"Tam 10 yıldır, büyük özveri, sevgi, saygı, emek vrerek çalıştığım; Aşkla çalıştığım Show TV'deki görevimden bugün istifa ettim. Şahsım adına hayırlara vesile olmasını diliyorum. İstifa mektubumun bir paragrafına "Show TV'de çalıştığım sürenin hem kariyerim, hem de kişisel ve profesyonel gelişimim açısından faydalı ve verimli olduğunu belirterek teşekkür etmek istiyorum. Çalıştığım süre içinde ben de şirketime olumlu katkılarda bulunmayı başardığımı umuyorum" cümlelerini inanarak be de sevgiyle yazdım. Öncelikle Devrim, Olcay, Elif, Melek, Cem, Can, Tuğçe, İbrahim, Çağnur, Zahide, Mert, Ayhan ve hemen ardından Fatih ve Hüseyin'le 10 yıl boyunca kardeşliğin ve emeğin en üst noktasında çalıştık. Ekip arkadaşlarımla sanatçı dostlarımın gönüllerini kırmadan yıllar boyunca sevgi dolu haberlere imza attık.

Show TV'deki tüm ekip arkadaşlarıma, buraya isimlerini yazdığım; yazamadığım Show TV'de çalışan tüm arkadaşlarıma ve de kendime bundan sonraki günlerde başarılar diliyorum; Sevgiyle... Eyv'allah"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder